dinsdag 30 mei 2017

De candy gaat naar.....


Lieve allemaal,

Een dagje eerder dan gepland ga ik de winnares van de candy bekend maken.
Aangezien ik vanaf donderdag een tijdje uit de running zal zijn, wil ik de candy graag nog voor donderdag versturen.

Bij deze wil ik jullie ook allemaal bedanken voor de leuke reacties en natuurlijk het feit dat jullie toch de moeite nemen om te reageren en mijn blog te volgen.
Super! Zonder jullie zou er geen blog zijn.

We gaan meteen door naar de winnares, uit alle reacties heb ik er met de ogen dicht eentje aangewezen en dat alles onder toeziend oog van mijn dochters!

Lieve Gerjanne, jij mag mij een mailtje sturen met je adres en dan komt deze candy zo snel mogelijk naar je toe!



Nogmaals bedankt allemaal voor het meedoen.

Groetjes

Rimmie 

17 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd GerJanne! En Rimmie bedankt voor de leuke candy!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Rimmie, wat ontzettend gaaf is dit!! Dank je wel! Ik ga je meteen mailen..Ik weet nu al voor wie ik er een kaartje mee ga maken...
    Superverrassing!
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yééh, Ger Janne...gefeliciteerd! Leuk hoor Rimmie dat je een candy beschikbaar heb gesteld.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat GerJanne en Rimmie, dank je wel voor deze kans ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Rimmie bedankt, en GerJanne gefeliciteerd.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat Gerjanne! Leuk dat je deze candy aanbood Rimmie.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Was een mooie en lieve candy Rimmie!
    GerJanne, veel plezier ermee!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd GerJanne en voor jou veel sterkte Rimmie met hetgeen je uit de running haalt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk GerJanne heel veel plezier met je gewonnen spulletjes.
    en alvast sterkte voor donderdag en hopelijk tot snel.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk GerJanne dat je deze leuke spulletjes heb gewonnen, daar wordt vast weer wat moois mee gemaakt worden
    Bedankt Rimmie voor de kans om mee te doen

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk dat GerJanne de candy heeft gewonnen. Gefeliciteerd GerJanne. Rimmie bedankt voor de kans. En hopelijk zien we je snel weer op het blog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat GerJanne ,veel plezier ermee !
    Fijne donnderdag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geen idee wat er met je aan de hand is. Mocht je geopereerd zijn dan van harte beterschap en hoop je snel hier weer in gezondheid terug te zien!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd gerjanne.
    Rimmie succes met dat wat je een tijdje uit de running haalt.We zien je mooi creaties vanzelf wel weer verschijnen.
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dank je Rimmie voor de kans en gefeliciteerd Ger Janne met deze prachtige prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd, Gerjanne.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...