Magic Window Card


Hallo allemaal,

Op de MD club is deze maand de uitdaging: een magic window card.
Nou voor mij is dat echt een  hele uitdaging. Toch wilde ik graag meedoen en ging aan de slag. Om eerlijk te zijn het ziet er veel moeilijker uit dan dat het in werkelijkheid is.



De buitenkant van de kaart heb ik eenvoudig gehouden, omdat het toch echt om de binnenkant gaat.

Hieronder een paar close-up foto's van de binnenkant.





Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Papier: PB7049
Tekst: PL1524
Mallen: COL1402 varken, DF3408 sterretjes, LR0328 pakjes, CR1299 banners, COL1360 ster
 en PP1401 ballon

Fijne zondag!

Groetjes

Rimmie

Deze kaart doet ook mee met de challenge van:

Reacties

  1. Knap gedaan Rimmie! Ziet er super uit het leek mij veel te ingewikkeld om te maken.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart, mooi zo in het blauw.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rimmie
    Wat een super mooie magic window card. .. met mooie kleuren en met het feestvarkentje top hoor
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor Rimmie. Heel schattig zo.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Rimmie, heel mooi in dit zachte blauw en wit!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heerlijk verjaardagskaartje heb je er van gemaakt Rimmie!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super geworden Rimmie en ook erg mooi van kleur. En het patroon is echt super makkelijk...hihihi als je weet hoe het werkt! Maar heb het dan ook zelf van Pinterest af omgezet in een patroon...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk gedaan Rimmie! Zo werkt het altijd als je weet hoe het werkt ia het makkelijk. Mooie tint dat zacht blauw met wit. Ik vind je uitvoering super.
    Lieve groet
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jee, hier mag je wel hel trots op zijn. Wat een gaaf kaartje zeg. En als je schrijft dat het makkelijker is dan het lijkt, ga ik het misschien ook eens proberen. Voor de ontvanger lijkt het me zo verrassend als hij/zij het open doet!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. superleuk kaartje Rimmie
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is het vaak met dit soort kaarten dat het moeilijker lijkt om te maken dan dat het in werkelijkheid is ;) Het geeft zo'n leuk effect als de kaart open gaat en vooral voor een verjaardagskaart :) Super stoere kaart Rimmie en wat een lief varkentje!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik dacht hetzelfde toen ik 'm maakte. Hij is erg mooi geworden Rimmie en laat me raden....voor den jongen/man gezien de kleur? Er rustig voor de ogen en dar vind ik ook prettig ;-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart heb je gemaakt met wat een heel mooi papier. Gaaf model Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit is zo leuk!! Ik haak meestal af bij 'uitgebreide' kaarten, terwijl het effect van een net-even-anders-kaart zo ontzettend leuk is. Heel leuk en mooi opgemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk model. Ziet er inderdaad best ingewikkeld uit. Maar het resultaat is wel heel erg mooi.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi modelletje!!! Leuk met die verschillende kleurtjes blauw. En het ziet er wel ingewikkeld uit. Misschien mijzelf toch een keer aan wagen.
    Fijne week!!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie model, ziet er inderdaad wel ingewikkeld uit. Mooi in het blauw en het leuke varkentje binnenin.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk, dat je mijn bloggie hebt gevonden. Ik kon het natuurlijk niet laten om hier even te komen spieken. Hier vallen anders ook wel heel wat waanzinnig leuke creaties te bewonderen. Ik wil hier dolgraag van op de hoogte blijven.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind je kaart weer helemaal super Rimmie!!!
    Ontzettend mooi gemaakt en heel gaaf model.
    Mijn complimenten :D
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik doe eindelijk weer eens een rondje blogs....erg druk geweest...maar je kaarten zijn nog steeds prachtig Rimmie.
    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fijn dat je meedoet bij onze Marianne Design Kreadivas challenge ( alles mag optie bloemen ), mooie constructie kaart zeg, en mooie dp ! Succes en tot snel, liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts