Sterkte!


Hallo allemaal!

Vandaag een kaartje om aan jullie te laten zien dat ik speciaal heb gemaakt 
voor mijn lieve knutselvriendin Astrid. 
Het is misschien niet een heel traditioneel kaartje geworden, maar zelf vind ik het qua kleuren wel een rustig kaartje wat het dan toch weer geschikt maakt voor deze gelegenheid.

Zoals jullie zien heb ik ook op deze kaart weer Eline's poinsettia gebruikt.
Ook voor zulke gelegenheden vind ik de bloem goed passen.

Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Papier: PK9123
Tekst: zelf gemaakt
Mallen: CR1225 hart, COL1393 poinsettia en LR0357 vlinders
Overig: vellum

Fijne dag allemaal,

Groetjes

Rimmie

Ps: het begint op te schieten, 24 november gaat de candy eruit!!!

Deze kaart doet mee met de challenge van:






Reacties

  1. Mooie kaart die helaas ook wel eens nodig zijn Rimmie. Je hebt er een mooi lief geheel van gemaakt.

    Lieve groetjes, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend Rimmie, prachtig van kleur en heel stijlvol!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtige sterkte kaart Rimmie! Heel mooi van kleur, niet te 'zwaar' en prachtige details. Hier zal jouw vriendin veel steun uit halen denk ik :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een hele mooie kaart Rimmie.
    Prachtig met deze warme kleuren.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een chique stijlvol kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart in heel mooie tinten Rimmie!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kaart Rimmie!
    groetjes,Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh what a lovely card! I love the soft colors!
    Regina*

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooie kaart en ik hou echt van deze kleuren zo. Gaaf dat je de tekst zelf hebt gemaakt.

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi kaartje Rimmie erg mooi van kleur ook...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Eens een heel ander sterktekaartje! Mooi in deze kleurtjes en met de mooie bloemen!
    greotjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg mooi kaartje. Het kan prima in deze mooie kleurtjes Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart Rimmie!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Rimmie, wat een prachtige kaart heb je gemaakt! En ik vind je nieuwe foto ook heel mooi!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

  15. Nou ik vind hem helemaal geweldig, wowww, super gemaakt ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi gedaan, Rimmie. Schitterende kaart!!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Rimmie,
    via via kwam ik bij jou terecht, wat maak je mooie kaarten ook deze met de poinsettia, is prachtig,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Rimmie
    Je heb een mooi kaartje gemaakt speciaal voor mij dat vind ik lief van je dank je wel
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig sterktekaartje, wat een mooie zachte kleuren en de poinsettia staat er prachtig bij.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts