Anders dan anders


Hallo allemaal!

Vandaag toch ook nog een kaartje!
Hebben jullie de candy al voorbij zien komen?
Doen jullie gezellig mee?

Wat ik vandaag laat zien is iets wat ik eigenlijk nog nooit heb gemaakt.
Een hele tijd geleden had ik bij mijn knutselvriendin Astrid zitten spelen met een stencil en distress inkt. Ik wist alleen niet goed hoe ik dat zou gaan verwerken.
Gisteren kreeg ik spontaan een idee n.a.v. de challenge bij de Dutch Card Lovers.

Zelf vind ik het best geslaagd. Het is echt iets heel anders dan wat ik normaal maak.

Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Papier: PK9088
Tekst: EC0138
Mallen: LR0118 swirl en LR0185 doily


Fijne dag allemaal!

Groetjes

Rimmie

Deze kaart wil ik ook mee laten doen met de challenge van:

Reacties

  1. Wel heel mooi! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sierlijk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi in monochromatische tinten en wat een leuk stencil! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rimmie,
    Zeker iets anders dan we van je gewend zijn, maar ook dit is erg leuk. Af en toe is het wel eens leuk om eens iets totaal anders uit te proberen.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi kaartje Rimmie, mooie kleuren en bloemen!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi je kaartje Rimmie...en af en toe eens leuk om uit je comfortzone te gaan...het is je perfect gelukt heel mooi gedaan met die bolletjes stencil...had ik bij mijn kaartje ook gebruikt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed gelukt kaartje Rimmie!! Mooie bloem!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Rimmie :-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Rimmie het is inderdaad anders dan ik van jou gewend ben, maar het is weer een heel mooie kaart hoor! Heel leuk idee om de beïnkte achtergrond op deze kaart te verwerken! Was het spelen met jou vriendin toch goed van pas gekomen he hihi ;) De rode ster vind ik een heel mooie touch en het model vind ik ook super!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie combinatie rood met kraft gaaf gedaan hoor. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook al is het heel anders dan je gewend bent het is wel een mooi kaartje geworden. En wat is je boomstammetjes prachtig.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Rimmie ,your cards always surprise me! Beautiful design !
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts