Mjam!!!


Hallo allemaal!

Nog 6 volgers en dan gaat de candy eruit, ik zou zeggen doe mee, doe mee!

Bedankt iedereen voor de leuke reactie's op mijn antwoorden op de liebster award! Bij sommige heb ik flink zitten blozen!!! Super lief!!!

Deze combinatie van een doosje met een taartje heb ik gemaakt voor de superchallenge van Cards & Scrap. Het thema is: mjam!
Nou lekkere taartjes en cupcakes, geeft bij de meeste mensen toch wel een mjam effect!!!


De afbeelding heb ik ingekleurd met mijn alchoholmarkers.

Het doosje met de taart erin is de uitdaging op de MD club deze maand.
Ik maak eigenlijk nooit doosjes dus dit was voor mij zeker een uitdaging, maar wel leuk om een keer te doen!



En dit is de binnenkant, tadaaa!!!






Ik heb de volgende materialen gebruikt voor de kaart:
Papier: PK9123
Afbeelding: LOTV
Mallen: LR0160
Overig: lint MD, doily en houten cijfer

Ik heb de volgende materialen gebruikt voor het doosje:
Papier: PK9123 en PK9090
Mallen: COL1347, LR0158 vlinder, LR0160 kaarsjes en bloemetje, LR0220 van harte en letters van MB

Fijne dag allemaal!

Groetjes

Rimmie

Deze creatie doet mee met de volgende challenge:











Reacties

  1. Wat een leuke creatie ! Mooi plaatje ook heb je gebruikt! groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mjammmmm, wat ziet dat er heerlijk en prachtig uit Rimmie!!
    En als je bijna nooit doosjes maakt, heb je nu flink je best gedaan!
    Toppertjes hoor zowel je kaart als je cupcake doosje met taart!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk gedaan het doosje en de kaart Rimmie.
    Je zou niet zeggen dat je nooit doosjes maakt....het is prachtig gelukt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een prachtige set heb je gemaakt. Zowel de kaart als het doosje zijn heel mooi...en de taart die uit het doosje komt is prachtig. Echt heel erg knap gedaan.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kaart en cadeaudoosje met taartje Rimmie!
    Mooie lieve kleuren en schattig plaatje.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Rimmie dit geeft zeker een mjam effect bij mij hihi! Heel mooi gemaakt! Prachtige kleuren, heel mooi ingekleurd en de vier kaarsjes vind ik een heel leuke touch :) Super leuk dat je er ook een kaart bij hebt gemaakt! Dat is dubbel feest om te krijgen :) Dank je wel voor jouw super lieve berichtjes op mijn blog! Ik waardeer het heel erg en ik vind het super lief van jou :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kwam op je blog en dacht : "Hey nog 6 volgers"..het gaat hard Rimmie!
    Je creatie vind ik heel erg mooi en ik krijg spontaan zin in gebak terwijl ik net van tafel kom ;-)
    Ik hou ook erg van de kleuren die je gebruikte...mooi!


    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje en bijpassend doosje. Wat een leuk de taart in het doosje!! Een hele mooie "Mjam" duo!
    Bedankt voor het meedoen bij Cards and Scrap, superchallenge.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattige combi, lekker feestelijk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke geheel, Rimmie
    Een prachtig doosje en prachtige kaart.
    Heel verrassend die roze binnenkant.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik had hem al bewonderd bij Clubs, maar hij is echt heel erg leuk geworden. En voor een 4-jarige zijn het natuurlijk superkleuren!!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kaartje en doosje Rimmie....super leuk in die mooie roze kleurtjes en ook prachtig afgewerkt....

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous creation in beautiful colours and nice details!
    So glad you joined us in the current Kreadiva´s Challenge!
    Hugs Nela

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts