Marianne Design: laatste bijdrage


Hallo allemaal!

Hierbij mijn laatste bijdrage voor de maand Maart voor Marianne Design!
Wat gaat zo'n maand toch snel voorbij!
Nog volop ideeën zitten er in mijn hoofd, dus waarschijnlijk zien jullie de komende tijd nog wat creaties met de MD producten van maand voorbij komen!


Komend weekend is het Pasen, dus er moest natuurlijk ook een mandje voor al die lekkere eieren geknutseld worden! Nu maar hopen dat die groot genoeg is ;-)


Op beide zijkanten zit een strik die ik heb gemaakt met mijn envelop punch board.



Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Papier: PK9105, PK9107 en CA3104
Tekst: zelf gemaakt
Mallen: DF3404 kippengaas, COL1351 kip en kuikens, LR0158 vlinders en CR1225 hartje
Overig: lint, randpons, veer en envelop punch board

Bedankt voor alle leuke reactie's op mijn voorgaande creaties voor Marianne Design!
Ik heb het super leuk gevonden om met de nieuwste materialen aan de slag te gaan!


Tot snel allemaal!

Groetjes

Rimmie

Ps: de candy loopt nog steeds! Doe jij al mee?

Dit mandje doet ook mee met de challenge van de MD Kreadivas; Pasen








Reacties

  1. Super de pueper.
    Wat is deze leuk!!
    Echt een vrolijke paas mand!!
    De creatie hieronder heb ik even gemist maar die is ook geweldig.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuke Paasmand Rimmie! Heel leuk gedaan met het kuikentje dat over de rand hangt en die heerlijke chocolade eieren :) Ik ben benieuwd naar jouw andere ideeen met de maart collectie! Jouw bijdrage als Designer of the Month was top!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ontzettend leuke paasmand Rimmie! Ziet er weer gezellig uit. Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat jammer de maand is alweer zo goed als voorbij... Ik heb zo ontzettend genoten van je prachtige creaties die je hebt gemaakt met de nieuwste spulletjes! ik zeg; Ga nog maar lekker eventjes door hoor! Maar nu over je paasmandje. oh waaauw wat een schitterend mandje! Erg leuk met de kip en de kuikens. SuperDeSuper!!

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige crea weer Rimmie! Ik kijk uit naar je volgende creatie(fje)s!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi afsluitend kunstwerk heb je gemaakt !!! Gelukkig hoef je niet te stoppen met het freubelen ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig paasmandje Rimmie....heel erg leuk gedaan....laat de paaseitjes maar komen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend mandje Rimmie...en zeker die leuke accentjes erop maakt het tot een prachtige paascreatie....Ook de inhoud mag ik wel....lekkere paaseitjes jammie jammie.....

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Rimmie het is SUper mooi gemaakt en je hebt werkelijk prachtige dingen gemaakt als maand designer voor Marianne! Ik heb met plezier je paas mandje zitten bewonderen!!!
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooie laatste creatie Rimmie. Erg leuk te lezen dat je er zo veel plezier aan gehad hebt om designer of the month te zijn :-)


    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb jou genomineerd voor de Liebster Award (zie mijn blog).

      Verwijderen
  11. Wat een leuk paasmand, dat is een blikvanger voor op de paastafel.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts