Hele mooie kerstdagen!



Hallo allemaal!

Vandaag eens wat anders dan een vierkant kaartje!
Ik zie tegenwoordig zo vaak van die gave creaties met producten van 
Dutch Doobadoo voorbij komen. Dus toen ik vorige week zaterdag in creatief centrum Heesch was, heb ik er maar eens één gekocht om te proberen.
Ik moet zeggen je hebt meteen een leuk kaartmodel.
Ik heb er achter een standaard aan gemaakt zodat de kaart mooi rechtop kan staan en je er ook nog wat in kunt schrijven.


Ik heb dit keer geprobeerd om eens wat los te gaan in de aankleding van de kaart. Dat vind ik altijd best moeilijk. 
Maar dit keer vind ik het best aardig gelukt al zeg ik het zelf!



Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Dutch Doobadoo, shape art label mirror
Papier: PB7040, PK9114 en Kraftpapier
Afbeelding: DDS3346
Tekst: EC0151
Mallen: Sterren DF3408, Ster COL1360, Boom LR0136,
christmas bells COL1363 en Label 6002/0285

Overig: lint, gaas en distress stickles

Ik wens iedereen nog een hele fijne dag!

Groetjes

Rimmie

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Devo hobbyshop: stuur ons je kerstkaart





Reacties

  1. Hallo Rimmie ,eine klasse Winterkarte gefällt mir sehr gut ,ich hoffe du magst noch welche basteln ;) .Vielen lieben Dank für deine Teilnahme an der Challenge der Marianne Design Kreadivas in diesem Monat! ich hoffe das du wieder mitmachst!
    Liebe Grüße deine Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooie kaart heb je gemaakt Rimmie!!
    Ik vind hem echt helemaal super.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful christmas tag card. Thanks for joining us at MD Kreadivas this month.

    Jay Jay

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts