Celebrate! MD Challenge 114





Hallo allemaal,

Laten we vandaag eens beginnen met goed nieuws op deze toch wel druilerige dag. Bij de vorige challenge bij Marianne Design ben ik uitgekozen als  gastdesigner, hoe leuk is dat!
Ik ben er helemaal blij mee!

Dit kaartje heb ik gemaakt voor de volgende challenge van MD.
Maak een kaartje met een uil, nou dat kan niet missen zou ik zeggen.


De volgende producten heb ik gebruikt voor deze kaart.

Papier: PB7045 en PB7046
Mallen: COL1302, DF3404 en LR0203
Stempel: feestteksten van MD
Overig: wiebelogen, touw en de blaadjes zijn ingekleurd
 met een copic marker


Bedankt voor je bezoekje en bij deze een heel fijn weekend!

Groetjes

Rimmie

Reacties

  1. Leuk dat je GD mag zijn. Dit is zo'n schatje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend leuke kaart heb je gemaakt.
    Lekker vrolijk met deze kleuren!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes,
    Marleen
    MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart Rimmie.
    Gezellig dat je met onze challenge meedoet.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad een gezellige kaart, leuke wiebeloogjes.
    Gezellig dat je met ons meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kaart Rimmie.
    Gezellig dat je weer met onze MD challenge meedoet.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw wat mooie en ook lieve kleurtjes
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig met de wiebeloogjes! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge en succes als gastdesigner!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen

  8. Leuke kaart heb je gemaakt!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts