Bedankt Anneke!

Hoi hoi,
Nou dit moet ik toch even delen met jullie!
Ik had onlangs bij Anneke's hobbyblog aan een candy meegedaan.
In verband met vakantie en zo niet meer zo vaak op de blogs gekeken.
Toen ik wel weer aan de slag ging, zag ik op haar blog een bericht staan dat de winnaar van de candy zich niet had gemeld en ze dus een nieuwe getrokken had. Meteen dacht ik oh nee, zul je zien, ik win eigenlijk nooit iets en heb ik nu, nu ik er niet zoveel mee bezig ben gewonnen.
En jawel hoor!
Ik had dus gewonnen. Ik Anneke een mailtje gestuurd en zij was zo lief om me toch nog een kaartje met een paar afdrukjes cadeau te doen.
Is dat niet super lief!
Vandaar dit bericht: Anneke dit is voor jou om je te bedanken!
Groetjes

Rimmie 


Reacties

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts