5 jaar samen!


Hoi hoi,

Lange tijd is het erg rustig geweest hier op mijn blog.
Je kent het wel vakantie en dan ook nog eens een flinke verbouwing, waardoor mijn knutselkamer in beslag is genomen door mijn jongste dochter.
Ja dan valt het niet mee om ook nog een keer wat te freubelen.

Maar goed over het kaartje!
Dit kaartje heb ik gemaakt oor mijn knutselvriendin Astrid.
Zij en haar vriend/man zijn alweer 5 jaar heel gelukkig met elkaar en ze geven een gezellig feestje! Altijd leuk!

De stempel is van LOTV en het papier van My Minds Eye.
Verder niets bijzonders.

Ben benieuwd naar jullie reactie's.


Groetjes

Rimmie

Reacties

  1. Hoi Kim

    Wij hebben dit mooie kaartje mogen ontvangen met nog meer leuke kado's in de mand met leuke paierblok, stempeltjes en boompjes en nog meer.
    Dank je wel.

    we spreken gauw iets af om samen te knutselen

    Groetjes,
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts