M'n eerste framekaartje!


Hallo allemaal,

Mijn eerste framekaartje is een feit. Op de website van elke kaart een feestje, kwam ik hiervan een duidelijke uitleg tegen.
Erg leuk om eens een ander kaartje te maken.
Ik ben er even mee bezig geweest, maar dit is dan toch het resultaat!


Met dit kaartje wil ik mee doen met de challenge van The Dutch Magnolia Chickies. Het thema is vakantie.
Omdat wij dit jaar rondom huis blijven, hoop ik op zonnige zomerdagen hier in Nederland. Dus wie weet helpt dit kaartje er een beetje aan mee!


Voor iedereen Have a happy holiday!

Groetjes

Rimmie

Reacties

  1. Als dit kaartje de zomer eens aan de gang kon zetten......dat zou wat zijn. Het is in ieder geval een schattige kaart, heel mooi uitgevoerd.
    Dankjewel dat je met ons meedoet bij DMCC, liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij ziet er keigaaf uit.
    Mooi gedaan!
    Dank je wel voor het meedoen bij DMCC.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend gemaakt, Kim! Laat de zomer maar komen.
    Bedankt voor je deelname bij de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Kim

    Wat een mooi kaartje, als nou de zon niet gaat schijnen dan weet ik het niet.
    Als ik het voor het zeggen had wint jou kaartje met de challenge.
    Succes

    Groetjes, Astrid
    (ik wou in mijn vorige reactie nog iets bij zetten vandaar is die verwijderd)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart ,mooi model
    bedankt voor je deelname aan DMCC
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts