Hup Holland Hup!


Hallo allemaal,

Om alvast een klein beetje in de Hup Holland Hup stemming te komen een kaartje in de kleuren rood wit blauw.
Ik heb dit keer geen stempelafdrukje gebruikt alleen maar de stansjes van Marianne Design die ik heb mogen lenen van mijn knutselvriendin Astrid.
Bedankt he!




De binnenkant heb ik eenvoudig gehouden.

Ik hoop binnenkort meer knutseltijd te hebben, maar met een verbouwing en een overhuizing naar een kleine woonunit (misschien wel veel tijd over omdat er minder te poetsen valt) zal dat zo snel nog niet meevallen.
Hoop blijven we houden!


Tot snel!!!

Groetjes

Rimmie






Reacties

  1. Een hele mooie vrolijke hollandse kaart! Prachtig gemaakt! groetjes, Marlies

    PS weet je dat je woord verificatie aan hebt staan? Het wordt zo heel lastig om een reactie achter te laten. Bij instellingen kan je het uitzetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de tip!
    Ik wist dat helemaal niet, als het goed is staat de woord verificatie nu uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts