Druk, drukker, drukst!


Hallo allemaal!

De titel zegt het al druk, druk, druk.
Dit kaartje heb ik al een tijdje klaar, maar nog geen tijd gehad om het op mijn blog te zetten. Ik baal er echt van dat ik zo weinig tijd over houd om lekker te freubelen. Hopelijk als dadelijk ons nieuwe kantoor in de aanbouw klaar is en ik een stukje voor mezelf heb, het me vaker lukt om te freubelen.
Dan kan ik alles ook laten liggen, zonder dat de kids overal aan gaan zitten.
Die vinden het namelijk maar wat interessant wat mama aan het doen is.



Nu even over het kaartje. Ik had dit gezien bij Claudia Rosa. Natuurlijk is haar versie veel mooier, maar goed ik wilde het ook eens proberen.
Gezien de tijd van het jaar is dit wel een erg zonnig kaartje. Ik houd ook zoveel meer van de lente en zomer dan van dit koude natte weer.



Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Groetjes

Rimmie

Reacties

Populaire posts