Happy Birthday!


Hoi hoi,

Zoals beloofd, vandaag het kaartje wat ik gisteren heb zitten freubelen. Vandaag bijna de hele dag in het ziekenhuis verbleven, dus is het er niet meer van gekomen om nog wat te freubelen.
Dit kaartje heb ik gemaakt voor challenge van The Ribbon Girl.
Het is een kleuren challenge: paars en roze.
Het is mijn eerste challenge over zee :-)
Er staan al een hoop prachtige kaarten op, kijk zelf maar!

Papier: Art-us paperpad
Cardstock: Core'dinations
Stempel: piggie van Nellie Snellen
Tekststempel: MMDesign
Verder: Lint, creatables vlinder en border Nellie Snellen

Leuk dat jullie een reactie hebben achter gelaten op m'n vorige kaartjes!
Motiveerd wel moet ik zeggen!
Thanks!

Groetjes

Rimmie

Reacties

  1. Lekker veel laagjes Kim, daar hou ik van! Mooie kleuren en een heel lief stempeltje. Toppie!
    Zijn er al weeen in zicht?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is a very cute birthday card, the little pig is cute. Thanks for joining in with the Ribbon Girl Colour challenge, Mary G x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts