Challenge for you!


Hoi hoi,

Wat een weertje zeg! Heerlijk, maar niet echt zo fijn als je met zo'n enorme buik als ik moet rondlopen. Ach ja een beetje meer of minder puffen maakt ook niet meer uit hihihi!

Gisteren had ik al een kaartje gemaakt voor de challenge van Scrapbook Nederland; Challenges for you.
Ze hadden een sketch gemaakt en daar moest je mee aan de slag.
Ik vind het kaartje zelf best leuk geworden. Wat is het alleen toch lastig om met een beperkt aantal copics de juiste kleuren te creeƫren.
Maar het is wel zoals ze zeggen oefening baart kunst!

Leuk als je een reactie achterlaat!

Groetjes

Rimmie

Reacties

  1. Wat een schat van een kaartje! Heel lief stempeltje, mooi ingekleurd en heerlijk papier. Erg mooi geheel!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje! Zo lief die kleurtjes en dat snoepige stempeltje!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh wat een lief kaartje !! Ik vind de kleurtjes zoo mooi ! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super mooie kaart, mooi gekleurd en leuke bloem en leuk bedacht om met een speldje het tekst vast te maken, dat dat ik onthouden!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje heb je gemaakt, die kleurtjes zijn erg mooi en ook al had je weinig Copics...dat is niet te zien, hoor. Mooie bloem en swirls ook. Fijn dat je meedoet met CFY!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Kim,
    Wat een enig kaartje zeg!!!
    En heel leuk papier gebruikt...
    Ik weet niet eens wat copics zijn, een soort stiften ofzo?

    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje zeg, zo'n schattig meisje ook!! Bedankt voor je deelname aan CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat lief, de tekst pas precies ij het plaatje, dank je voor het meedoennaan CFY, groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele gave kaart! mooi papier ook!
    Groetjes,Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts