Koester een mooi moment!


Hoi hoi,

Als eerste wil ik degene die de moeite hebben genomen om een reactie achter te laten op m'n eerdere kaartjes bedanken. Erg leuk en lief!

Bovenstaande kaartje heb ik gisteren gemaakt met m'n nieuwe spulletjes. Het was er alleen nog niet van gekomen om het op m'n blog te zetten. Het valt niet echt mee om met een paar copics de juiste kleuren te krijgen, maar goed om er nu meteen weer een stel aan te schaffen zullen we maar niet doen. Vind m'n mannetje denk ik niet goed!

Ik heb nu was extra tijd om wat te knutselen omdat ik in blijde afwachting ben van onze derde spruit. Nog een dikke week en dan ben ik eindelijk uitgerekend. Kan niet wachten tot het zover is! De andere twee waren te laat dus ik zal me er maar op instellen dat deze ook te laat zal zijn.
Eén voordeel, ik heb wat extra tijd om te freubelen!

Stempel: Magnolia; butterfly spring collectie 2011
Tekststempel: Marianne Design
Cardstock: Core d'nations & Bazix
Scrappapier: My minds eye; Stella & Rose; Gertie
Verder gebruikt: nestabillities, knoopjes en lint

Niet te vergeten, een hele fijne koninginnedag voor iedereen!

Groetjes

Rimmie


Reacties

  1. De kaart is prachtig en heel mooi ingekleurd!!
    Veel succes met je bevalling en ik hoop dat je een mooie kraamtijd krijgt!!!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts