Twee CAS zwangerschapskaartjes


Hallo allemaal,

Na een paar dagen van stilte hier op het blog, wil ik jullie vandaag twee zwangerschapskaartjes laten zien. Een moeder op school vroeg me een kaartje te maken voor iemand die in verwachting was. Gelukkig liet ze me zien hoe ze het hadden aangekondigd, dit gaf voldoende inspiratie voor twee kaartjes.
Zo kon ze kiezen.

Voor beide kaartjes heb ik hetzelfde papier en bijna dezelfde materialen gebruikt.
Terwijl je toch twee, echt verschillende kaartjes krijgt.


Ondertussen heeft de aanvraagster een keuze gemaakt, maar ik ben ook wel benieuwd welke jullie hadden gekozen? Lijkt me leuk om te horen!


Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Papier: PK9133 en PK9134
Tekst: EC0138
Afbeelding: EC0107
Mallen: COL1373 schoolbord, DF3413 hartjes en CR1225 hart

Fijne dag allemaal,

Groetjes

Rimmie

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:

Reacties

  1. Ze zijn allebei echt heel leuk Rimmie, maar mijn voorkeur is dan nr 2.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei wat een moeilijke keuze, ik vind ze allebei erg leuk! Maar ik ga voor nr 1.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn allebei heel erg leuk. Als ik moest kiezen ging ik voor nummertje 1.
    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn leuk !
    Ik ga voor de tweede !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kaartjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaartjes, leuk om te zien hoe je met bijna de zelfde materialen twee verschillende kaattjes krijgt.....als ik moest kiezen ging ik voor de tweede.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee prachtige kaartje Rimmie....wat heb je gave kleurtjes gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke opdracht! Ik vind de 1e het mooist!
    Laat je nog weten welke ze heeft uitgekozen?
    Groetjes, Gerdine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn allebei heel leuk, maar ik zou de 2e kiezen. Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee hele mooie, mijn persoonlijke voorkeur is nummer 1, denk dat velen zouden kiezen voor 2 omwille van het hartje...
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 2 prachtige zwangerschapss kaartjes Rimmie....heel leuk in die mooie diezelfde naturel kleurtjes en toch zo verschillend....KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie stijlvolle Cas kaartjes geworden...vind ze last om te maken.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaartjes. Ik kies voor nr 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Rimmie,
    wat een ontzettend leuk kaartjes heb je gemaakt! Ik weet natuurlijk niet hoe het aangekondigd is, maar ik vind de eerste heel gaaf!! Die zou ik gekozen hebben.
    Mooie naturelkleuren ook!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaarten! De eerste heeft mijn voorkeur maar volgens mij zijn de meningen tot nu toe vrij gelijk verdeeld.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beide zijn het prachtige kaartjes! Leuk is dat om verschillende kaartjes te krijgen met dezelfde materialen.
    Persoonlijk vind ik de 1e het mooiste.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ze zijn beiden prachtig Rimmie. Echt heel erg leuk en ik kan eigenlijk niet kiezen. Wat mij betreft zijn ze beiden even leuk.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt! IK vind ze allebei prachtig maar ik vind de onderste net iets rustiger. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh, ja, leuk hé... Hoe je met bijna dezelfde materialen, 2 zulke verschillende kaartjes kan maken. Ze zijn allebei echt waanzinnig leuk geworden. Je maakt het ons wel heel moeilijk zeg...
    ... Dan ga ik toch voor het eerste kaartje. (ik heb wel een beetje hulp gehad van mijn hubby, bij het maken van mijn keuze)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Twee hele lieve kaarten Rimmie!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik vind ze super mooi, Rimmie, leuk hoe je het schoolbord hebt gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke kaartjes Rimmie!! Ik ben fan van de 1e omdat het zwarte van het schoolbord het wat pittiger maakt.
    Ook super hoe je je uit je zwart challenge hebt gered. Ik doe het je niet na.

    Fijn weekend!!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts