Happy 2015


Hallo allemaal!

Ik zie al een paar leuke reactie's voorbij komen op mijn verjaardags candy!
Super leuk dat jullie mee willen doen!

Dit kaartje heb ik gemaakt n.a.v een sketch bij Cards en Scrap.
Dit is mijn uitwerking geworden en aangezien de challenge was bedacht door team turkoois, komen deze kleuren al goed in de richting!

Ben nu druk bezig met het kaartje voor de challenge van Don & Daisy.
Zodra het klaar is komt het natuurlijk online!

Nu de komende dagen druk met de feestelijke voorbereidingen, mijn feestje vieren we namelijk zaterdag al!

Tot snel!

Groetjes

Rimmie



Reacties

  1. Feestelijk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaart heb je met de sketch gemaakt .
    Leuk dat je mee doet op het Cards & Scrap Blog
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kwam je kaartje tegen op het C&S challengeblog. Wat een leuke kaarten maak je! Ik ben gelijk volger geworden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi nieuwjaarskaartje! Mooie uitwerking van de schets.
    Gezellig dat je meedoet bij C&S.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kleuren combi!
    Mooie Nieuwjaars kaart!
    Gezellig dat je meedoet met Cards en Scraps!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie kaart!
    Leuk dat je meedoet bij cards en scrap.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke kaart heb je gemaakt en gezellig dat je mee doet met Cards en Scrap.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldige uitvoering van de schets! Bedankt voor je deelname aan Cards & Scrap.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts